Algemene voorwaarden en Huisregels bij voorstellingen van Stichting InSPE

Coronavirus

Heeft u gezondheidsklachten die COVID-19 gerelateerd kunnen zijn? Dan verzoeken wij u om niet te komen en voor 10h op de dag van de voorstelling contact op te nemen.

Entree is alleen mogelijk met een geldige coronacheck QR-code en identificatiebewijs: zie coronacheck.nl.

Mocht het door veranderende coronamaatregelen onverhoopt zo zijn dat uw kaartje geannuleerd moet worden, ontvangt u het volledige aankoopbedrag terug.

Kaarten ruilen of retour

Bent u onverhoopt verhinderd voor de voorstelling? Tot 48 uur voor aanvang van de voorstelling kunt u toegangskaarten ruilen voor andere kaarten of indien gewenst annuleren, waarvoor tot 10% aan annuleringskosten berekend worden.

Eten en drinken

Eten en drinken is in het theater tijdens de voorstelling niet toegestaan in verband met overlast voor bezoekers en het toneel.

Aanvang

In verband met de inrichting van het openluchttheater kan het onmogelijk zijn om na aanvang plaats te nemen zonder andere bezoekers te storen. De ruimte opent tenminste een half uur voor aanvang, mocht u onverhoopt laat aankomen, dan verzoeken wij u zich te melden bij een van de aanwezige vrijwilligers.

Fotografie, filmen en geluidsopnamen

Zonder toestemming van de organisatie is het niet toegestaan foto-, video- of geluidsopnamen te maken tijdens de voorstellingen. Het is wel mogelijk dat er tijdens de voorstellingen opnamen worden gemaakt voor promotiedoeleinden. Heeft u bezwaar tegen het gebruik van materialen waar u zichtbaar op bent, kunt u kenbaar maken op locatie of via het contactformulier.

Rolstoelplaatsen

Als u gebruik wil maken van een rolstoelplaats, neem dan voor bestellen aub even contact op.

Huisregels

Naast bovenstaande voorwaarden zijn ook de algemene UT-huisregels van toepassing.